نفسم "آریا"نفسم "آریا"، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

4 ماهگیت مباااااارک گل پسرم...

1393/12/18 17:55
364 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/

هورااااااااااااااااااااااااااااشکلکـــْـ هایِ هلــن

سلام سلام بالاخره فندقمون دست از سرکار گذاشتن ما برداشت خخخ

این دفعه دیگه نتونست از دست دکتر فرار کنه و جنسیتش رو شد

دقیقا هفته 17 روز شنبه 16 اسفند

فهمیدیم که فرشته کوچولومون پسمله

                  دوستت دارم عشق مامان ، پسر مامان

http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

niniweblog.com

اونشب رو هیچ وقت یادم نمیره منظورم همون 16 اسفنده که رفتیم سونو

از ساعت 5 با بابایی رفتیم مطب و منشی گفت که ساعت 8باید برم منم از ترسم که شما کوچولوی مامانی خوابت نبره 3ساعت تمام تو خیابون راه رفتم و چیزای شیرین خوردم سبز

ساعت 8 رفتیم داخل و دکتر دستگاه سونو رو روی شکمم حرکت میداد ولی شما روتو کرده بودی اونور خندونکخندونک

دکترم میخندید و میگفت که اگه من زورم به یه بچه ی 17 هفته نرسه که دیگه هیچیخندهخندهخنده

انقدر دستگاه رو حرکت داد و من اینور اونور شدم که بالاخره گل پسری تسلیم شد و ما جنسیتش رو فهمیدیم

آره دیگه ما اینیمقه قهه

نباید من و بابایی رو سرکار بذاریخندونک

 

niniweblog.com

گل پسرم عزیز دلم من و بابایی هنوز برات اسم انتخاب نکردیم خیلی خیلی سخته

همش منتظر بودیم جنسیتت رو بفهمیم بعد اسمت رو انتخاب کنیم ولی الان میبینم که خیلی سختهغمگین

راستی مامانی قالب وبلاگت رو هم عوض کردم آخه قبلیه دخملونه بودخندونک

 

niniweblog.com

 مااااااهگیتم مبارک قندعسلم

دیگه از فردا وارد ماه 5 میشیم ان شالله ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)