نفسم "آریا"نفسم "آریا"، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

3 ماهگیت مبارک عشق مامان

1394/8/27 11:24
3,833 بازدید
اشتراک گذاری

لبخند تو تمام تعادل شهر را بر هم می زند

تو بخند

من شهر را دوباره میسازم

смайлик ماهگیت مبارک عشق کوچولوی مامان

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barra51.gif

 

سلام عشق کوچولوی من آریا جونم

مامان جون ببخشید که وبت رو دیر به دیر آپ میکنم  ولی قول میدم از این به بعد زود زود خاطرات رو بنویسم البته تو دفتر خاطراتت همه رو با جزئیات می نویسم ولی اینجا غمگین

الان هم فقط اومدم عکس بزارم و برم خندونک

عکس آتلیه ات که 2 ماه و 9 روزه بودی

بدون شرح !!!

وقتی با صدای آووووو با مامان صحبت میکنی قربون اون صدات برم منشِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

پسرک جدی و با ابهت من بوسخندونک

الهی مامان دورت بگرده عزیزمبوسمحبت

فرشته کوچولوی پاک و معصومم تو خواب ناز

گذاشته بودم تو کریر با اویز عروسکیت بازی کنی که اومدم دیدم اینجوریخطامتفکر

اینم آریا و دایی جون خونه ی عزیز که مراسم شهادت حضرت رقیه بود

totalgifs.com barrinhas gif gif 51.gif

اینم یه خلاصه ای از عکسا

خییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستت داریم مامانی

من و بابایی عاااااااااااااااااااااااشقتیم یکی یه دونه

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

˙·٠•●♥مامان علی و ضحا ♥●•٠·˙
23 آذر 94 10:46
سلام وایییییییییییییییی چقدر ناز شدی پسمل عکساتم خیلی قشنگن یکی از یکی خوشگلتر مامانی از طرفم بچلونش رمز گذاشتم برات
☂مامان و بابای آریا ☂
پاسخ
سلام با چشمای نازت میبینی زن عمو مرسی برای رمز
aylar
6 دی 94 20:45
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
☂مامان و بابای آریا ☂
پاسخ
سلام حتما