نفسم "آریا"نفسم "آریا"، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

مادر...

1394/1/17 18:31
1,190 بازدید
اشتراک گذاری

 

بچه عجیب ترین موجود دنیاست،

می آید،

مادرت می کند،

عاشقت می کند،

رنجی ابدی را در وجودت می کارد،

تا آخرین لحظه عمر عاشق نگهت می دارد،

و تمام...!

به گمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست؛

وقتی مادر میشوی،

رنجی ابدی به سراغت می آید،

رنجی نشأت گرفته از عشق...

مادر که میشوی،

می خواهی جهان را برای فرزندت آرام کنی،

می خواهی بهترین ها را از آن او کنی،

وقتی می خزد، چهار دست و پا می رود،

راه می رود و می دود،

تو فقط تماشایش می کنی و قلبت برایش تند می تپد،

از دردش نفست می گیرد،

روحت از بیماری اش زخم می شود،

مادر که می شوی،

دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود...

مادرمادر، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا.
آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد ، عرش خدا به لرزه درمی‌آید.
و همه‌ی فرشتگان سکوت می‌کنند تا زیباترین سمفونیِ هستی را بشنوند:
لالایی مادر

شکلک های محدثه

من پیشاپیش روز مادر رو به مادرم ،مادر همسرم و مامان بزرگای مهربون و نازنیم تبریک میگم

و البته خودمخندونکخندونک

از خدای مهربونم خیلی ممنونم که منو لایق مادر شدن دید و خواست که من حس زیبای مادر بودن رو بچشم

از پسملی گلم هم ممنونم چون با وجود پسر گلم هست که من این حس رو تجربه میکنم

امیدوارم که بتونم اونطور که خدا راضی باشه براش مادری کنم

دوستت دارم پسرم

تویی که یکی از بهترین اتفاقات زندگیم هستی عزیزدلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

marzieh
13 مرداد 94 16:44
مبارک باشه همه وسایلاش خوشگلن
☂مامان و بابای آریا ☂
پاسخ
مرسی عزیزم چشماتون خوشگل میبینه