نفسم "آریا"نفسم "آریا"، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

پایان هفت ماهگی پسملیم...

1394/3/18 1:19
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مسافر کوچولوی منمحبت

خوبی فدات شم؟؟

امروز دوشنبه 1394/4/18 من و شما وارد ماه 59.gif شدیم هورااااااniniweblog.com

فقط دو ماه دیگه مونده تا اون روی ماهتو ببینم پسرم...

پس فردا نوبت سونو گرافی دارم آخرین باری که رفته بودیم سونو 16 اسفند 93 بود الان بیشتر از 3 ماهه که ندیدیمت پسملی من ...

ینی من ماه قبل به خانم دکتر گفتم که برام سونو بنویسه ولی گفت که این ماه میخواد بنویسه و ماه قبل ننوشت...غمگین

خلاصه بگم که من و بابایی حسااااااابی دلمون برات تنگ شده و لحظه شماری میکنیم چهارشنبه برسه و بریم ببینیمت این دفعه قراره که بابایی ازت فیلم هم بگیره بغل

از لگد زدنات بگم که کلی شیطونی میکنی هر روزمحبت

اصلا من نمیدونم در طول روز شما میخوابی یا نه چون همش در حال لگد زدن و تکون خوردنی متفکر

خیلی بلایی مامانی چون هر وقت که لگد میزنی دستمو میذارم رو شکمم یا برمیگردم نگات کنم یا به بابایی میگم که نگاه کنه دیگه تکون نمیخوریخندونک

niniweblog.com

در مورد اسمت بگم که هنوز قطعی نتونستیم انتخاب کنیم خداییش خیلی سخته میترسیم بعدا پشیمون بشیم ولی فعلا آریا صدات میکنیم...بابایی میگه سپهر هم خوبه ولی من سپهر دوست ندارمغمگین اما هر دوتامون اسم آریا رو دوست داریم...

دیگه اینکه 10 روز دیگه ماه رمضونه و منم کلی سنگین شدم و باید تا هفته بعد سرویس تخت و هر چی که مونده رو بگیریم چون من دیگه اصلا حس بیرون رفتن و گشتن رو ندارم ینی اصلا دست خودم نیس بازم کسلی و تنبلی و خواب اومده سراغمخندونک

niniweblog.com

راستی خوشگلم 6 روز پیش، ینی  12 خرداد هم چهارمین سالگرد عقد من و باباجون بود که یه جشن کوچیک گرفتیم که عکساشو میذارم برات...

ان شالله سال دیگه سه تایی این روز رو جشن بگیریم...بوس

اینم عکساآرام

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

نعمت جونم

 دوستت دارم برای همیشه

سالگرد عقدمون رو بهت تبریک میگم و امیدوارم تا عمر داریم به خوبی و خوشی و با عشق و شادی کنار هم زندگی کنیم ان شالله...

niniweblog.com

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

marzieh
13 مرداد 94 16:42
بسلامتی عزیزم
☂مامان و بابای آریا ☂
پاسخ
سلامت باشی خانومی