نفسم "آریا"نفسم "آریا"، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

به نـــــام تو خــــــــــــــــدای من!

1393/9/29 11:53
122 بازدید
اشتراک گذاری

به نام تو خدای من... 

دوباره به نام تو 

همیشه و همیشه فقط به نام تو خدای من

خدایا...

اگر با من باشی یا نه بگذار بهتر بگویم : با تو باشم

چه کسی میتواند علیه من باشد ؟

چگونه ممکن است دشواریها به سراغم بیایند و از میان برداشته نشوند ؟

هیچ مشکلی ، هیچ مانعی ، و هیچ گره ای نیست

که من و تو با هم

نتوانیم آن را از میان برداریم ...

تنهایم مگذار ...

خدای من، معبودم:

دلم برایت تنگ می شود ،
با آنكه می دانم همه جا هستی،
 

خدایا، آسمانی دوستت دارم.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)