نفسم "آریا"نفسم "آریا"، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ツ آریــــــــــــا، لبخند زیبای خدا ツ

قطعی شدن انتخاب اسم پسری

1394/5/16 1:17
525 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــلام ســـــــــــلامhttp://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

خوبی شاهزاده کوچولوی مامان؟؟؟

خب بالاخره این مامان تنبل اومده که بعد از حدود 1 ماه تو وبلاگت پست بزاره خندونک

آخه نمیدونی که چقدر سنگین شدم

الانم دارم با یه مکافاتی می نویسم ینی یه خط می نویسم یه ذره استراحت میکنم دوباره ....غمگینغمگین

ولی به عشق تو دارم می نویسم مامانی چون میخوام همه ی خاطراتت برات بمونه تا بعدها با خوندنش لذت ببری نفسم محبتمحبتمحبت

دیگه جونم برات بگه که من و بابایی دقیقه 90 دیگه اسمت رو قطعی انتخاب کردیم راستش چند تا اسم من انتخاب کرده بودم و چند تا هم بابایی ولی تو هیچ کدومش به توافق نرسیدیم

راستش دنبال یه اسمی میگشتیم که

  •  زیاد عجق وجق نباشه خندونک
  • اسم ایرانی باشه
  • با فامیلیت هماهنگی داشته باشه
  • خوش آهنگ و وزین باشه
  • نشه مخففش کرد خخخخخندونک
  • و از همه مهم تر معنی قشنگی داشته باشه

فقط سر یه اسم به توافق رسیدیم که این اسم رو خیییلی وقت پیش هم انتخاب کرده بودیم منظورم موقعی هس که شما پسمل خان هنوز تو دلم نبودی و من وبابایی داشتیم تو رویاهامون برای نی نی خیالی مون اسم انتخاب می کردیم ...

پسملی مامان...

پاکی و نجابت گوهر وجود آدمه دنبال اسمی بودیم که نجابتش به اصالتش باشه ...

... آریا ... همون اسمی بود که پاکی و نجابت رو میشه ازش اقتباس کرد

اسمی وزین ، اصیل ، ریشه دار و ثقیل

تو انتخاب اسمت خیلی وسواس به خرج دادیم امیدوارم وقتی به یاری خدای بزرگ و مهربون قد کشیدی از انتخابی که بابایی و مامانی برات کردن راضی باشیبوسبوس

 

پسندها (1)

نظرات (1)

˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
17 مرداد 94 15:32
چه اسم قشنگی آفرین به مامان و بابای خوش سلیقه
☂مامان و بابای آریا ☂
پاسخ
مررررررررسی عززززیزم